Przejdź do treści
Przejdź do stopki

ZAWIADOMIENIE WÓJTA GMINY ŁĄCKO

Treść




Nasz znak: 7624/0Ś/3/2007 Łącko dnia 15.05.2007 r


Z A W I A D O M I E N I E

Na podstawie art. 46a ust.5 ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Nr 62 poz. 627 z późn. zm.) oraz zgodnie z art. 49, 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U.Nr 9 poz. 26 z 1980 r. z późn. zm.),

zawiadamiam

że w dniu 23.03.2007 r. na wniosek Pani Diany Boguckiej właścicielki Firmy Usługowej „LOG-BUD” 33-380 Krynica Zdrój ul. Piłsudskiego 63/1 występującej w imieniu i jako pełnomocnik Wójta Gminy Łącko zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn:

„budowa lewostronnego chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 969 na odcinku w km 48+900 do 50+380 „



W związku z powyższym zainteresowane strony (właściciele nieruchomości położonych w rejonie przedsięwzięcia) mogą zapoznać się z zamierzeniem Inwestora a także zgłosić swoje wnioski i uwagi w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego pisma w tut. Urzędzie - pok. Nr 21
( Inwestycje) w godzinach urzędowania 7.30 - 15.30

Zawiadomienie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. 15.05.2007 r .( art.49 k.p.a. )

Autor: mb