Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Wójt Gminy Łącko Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Łącku

Treść

WÓJT GMINY ŁĄCKO
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Łącku




1.Wymagania niezbędne:

a. Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek prawo lub administracja.
b. Posiadanie co najmniej 5 letniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym.
c. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
d. Ogólna znajomość zagadnień związanych z administracją samorządową.
e. Znajomość obsługi komputera.
f. Dobry stan zdrowia.
g. Nieposzlakowana opinia, dobra prezencja, wysoka kultura osobista.

2.Wymagania dodatkowe:

a . dobra znajomość co najmniej jednego języka obcego.
b. Podstawowa znajomość ustaw :
- Prawo o aktach stanu cywilnego
- Kodeks rodzinny i opiekuńczy
- Ustawa o zmianie imion i nazwisk
- Kodeks cywilny
- Kodeks postępowania administracyjnego
- Ustawa o samorządzie gminnym
c. Znajomość przepisów dotyczących zasad organizacji i funkcjonowania
jednostek samorządu terytorialnego.



3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a. Dokonywanie rejestracji stanu cywilnego : urodzeń, małżeństw
( w tym przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek
małżeński ) i zgonów mających miejsce na terenie gminy Łącko
według zasad określonych w ustawie - Prawo o aktach stanu
cywilnego.
b. Prowadzenie ksiąg stanu cywilnego na bazie wydruków komputerowych oraz skorowidzów i akt zbiorowych do każdej rejestracji .
c. Wydawanie decyzji administracyjnych wynikających z Prawa o aktach stanu cywilnego oraz Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.
d. Wydawanie decyzji dot. zmiany imion i nazwisk.
e. Przyjmowanie oświadczeń o uznaniu dziecka oraz powrocie osoby rozwiedzionej do poprzedniego nazwiska.
f. Wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą oraz zaświadczeń o braku przeszkód do zawarcia związku małżeńskiego w formie wyznaniowej.
g. Współpraca z ewidencją ludności w zakresie przekazywania informacji dot. ruchu naturalnego ludności.
h. Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony informacji niejawnych w jednostce.

4.Wymagane dokumenty:
a. Życiorys ( CV )
b. List motywacyjny
c. Dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub
zaświadczenie o stanie odbytych studiów )
d. Kwestionariusz osobowy
e. Zaświadczenie o niekaralności
f. Kserokopie świadectw pracy
g. Zaświadczenie o stanie zdrowia
h. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.


Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną na adres gmina @lacko.iap.pl ( w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko” w terminie do dnia 23 stycznia.2007r. nie później niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP. Dokumenty które wpłyną do Urzędu Gminy Łącko po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:// WWW.wrotamalopolski.pl//rottBIP/BIP w Malopolsce/gminy/root lacko/Wprowadzenie

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych ( DzU z 2002r. nr 101, poz.926 ) oraz ustawą z 22.03.1990 o pracownikach samorządowych ( DzU z 2001r. nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).


Łącko, 7.02.2007r.



LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
W KONKURSIE
na wolne stanowisko Kierownika Urzędu Stanu
Cywilnego w Łącku





Wójt Gminy Łącko informuje, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu.


Lp. imię i nazwisko miejsce zamieszkania

1 Wojciech Jamro zam. Gorlice






INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO W ŁĄCKU



Urząd Gminy w Łącku informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Łącku został wybrany Pan mgr Wojciech Jamro zam. Gorlice.

Uzasadnienie dokonanego wyboru :
Do postępowania kwalifikacyjnego w dniu 15 lutego 2007r. przystąpił jeden kandydat tj. Pan mgr Wojciech Jamro.
Po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego ( test + rozmowa kwalifikacyjna ) uznano, że w/w kandydat spełnia kryteria umożliwiające zatrudnienie na stanowisku Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Łącku.


Łącko, 19 lutego 2007r.




























Autor: mb