WÓJT GMINY ŁĄCKO OGŁASZ NABÓR NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
Treść
GMINY ŁĄCKO
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łącku.
1.Wymagania warunkujące dopuszczenie do konkursu:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślne;
- niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z
dysponowaniem środkami publicznymi;
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe;
- minimum 3-letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacja z zakresu
organizacji pomocy społecznej;
2.Wymagania pożądane:
- znajomość przepisów dotyczących zasad organizacji i funkcjonowania
jednostek samorządu terytorialnego;
- znajomość ustawy o pomocy społecznej i aktów wykonawczych do niej,
ustawy o finansach publicznych, ustawy o świadczeniach rodzinnych a także
innych aktów prawnych dotyczących pomocy społecznej
- umiejętność planowania i organizacji pracy;
- umiejętność zarządzania personelem;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- umiejętność dokonywania prezentacji;
- umiejętność obsługi komputera;
- odporność na stres
3. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- organizacja pracy Ośrodka;
- podejmowanie decyzji w sprawach kadrowych i merytorycznych dotyczących
zadań Ośrodka;
- składanie Radzie Gminy corocznych sprawozdań z działalności Ośrodka;
- rozpoznawanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej;
- opracowanie rocznego bilansu potrzeb i środków na pomoc społeczną;
- przygotowanie propozycji przyznania środków pieniężnych, w naturze i w
usługach osobom potrzebujących;
- wnioskowanie o umieszczenie osób wymagających opieki w domach pomocy
społecznej;
- współdziałanie z organizacjami społecznymi i wyznaniowymi, związkami
zawodowymi w organizowaniu pomocy społecznej i świadczenia tej pomocy;
- prowadzenie spraw określonych w przepisach o zwalczaniu alkoholizmu oraz
współdziałanie z odpowiednimi organizacjami;
- przygotowywanie wszelkiego rodzaju zaświadczeń związanych z
prowadzonymi sprawami;
- przygotowanie decyzji o pomocy społecznej, zasiłkach rodzinnych i dodatkach
mieszkaniowych
- wykonywanie innych czynności wyznaczonych przez Wójta Gminy.
4.Wymagane dokumenty:
- kopię dyplomu ukończenia wyższej uczelni;
- kserokopia dyplom potwierdzający ukończenie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy
społecznej;
- życiorys (CV) i list motywacyjny;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego i korzystania z pełni praw
publicznych;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o niekaralności z zakazem pełnienia funkcji kierowniczych
związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
- kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających doświadczenie zawodowe
określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w
konkursie (kopie świadectw pracy).
- oryginał kwestionariusza osobowego
- referencje
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną na adres gmina @lacko.iap.pl ( w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko” w terminie do dnia 20 lipca 2006r. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Łącko po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:// WWW.wrotamalopolski.pl//rottBIP/BIP w Malopolsce/gminy/root lacko/Wprowadzenie
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych ( DzU z 2002r. nr 101,poz.926 ) oraz ustawą z 22.03.1990 o pracownikach samorządowych ( DzU z 2001r. nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
Autor: MB