Przejdź do treści
Przejdź do stopki

OGŁASZENIE O NABÓRZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Treść


WÓJT GMINY ŁĄCKO

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

ds. rolnictwa i ochrony przeciwpowodziowej w Urzędzie Gminy Łącko

1.Wymagania niezbędne:



a. Wykształcenie wyższe rolnicze.

b. Znajomość obowiązującego stanu prawnego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku ds. rolnictwa i ochrony przeciwpowodziowej .

c. Dobra znajomość obsługi komputera.

d. Umiejętność pracy w zespole.



2.Wymagania dodatkowe:



a . Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw

publicznych.

b. Nieposzlakowana opinia

c. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym





3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:



a. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki rolnej

- produkcja roślinna i jej ochrona,

- produkcja zwierzęca ,

- koordynacja obrotu materiałem hodowlanym zwierząt - kontrolowany rozród,

- organizacja profilaktyki weterynaryjnej oraz współdziałanie w zwalczaniu chorób zwierząt,

- zwalczanie skutków klęsk żywiołowych w rolnictwie,

- współpraca ze słuzbami doradztwa rolniczego, Izbami Rolniczymi oraz Regionalnymi Oddziałami Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i Agencji Rynku Rolnego,

b. Prowadzenie spraw z zakresu leśnictwa

- gospodarka lesna i ochrona lasów,

- współdziałanie i nadzór nad kołami łowieckimi,

- ochrona przyrody,

- nadzór nad lasami komunalnym,

- realizacja przepisów dot. przeznaczania gruntów rolnych do zalesiania,

- wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew lub krzewów z terenów nieruchomości.

c. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodnej

- ochrona wód i wydawanie pozwoleń na korzystanie z wód,

- nadzór nad spółkami wodnymi .

d. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpowodziowej

- opracowanie i prowadzenie dokumentacji Gminnego Komitetu Przeciwpowodziowego,

- organizowanie dróżyn powodziowych,

- zobowiązanie do prowadzenia prac zabezpieczających przed powodzią, ewakuacja ludności,

- sporządzanie harmonogramu działań na wypadek zagrożenia powodziowego oraz prowadzenie akcji przeciwpowodziowej.

e. Organizacja spisów rolnych.



4.Wymagane dokumenty:

a. Życiorys ( CV )

b. List motywacyjny

c. Dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub

zaświadczenie o stanie odbytych studiów )

d. Kwestionariusz osobowy

e. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną na adres gmina @lacko.iap.pl ( w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko" w terminie do dnia 5 stycznia 2006r.nie później niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP. Dokumenty które wpłyną do Urzędu Gminy Łącko po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:// WWW.wrotamalopolski.pl//rottBIP/BIP w Malopolsce/gminy/root lacko/Wprowadzenie



Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą:



Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych ( DzU z 2002r. nr 101, poz.926 ) oraz ustawą z 22.03.1990 o pracownikach samorządowych ( DzU z 2001r. nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).

Autor: MB