Nabór na wolne stanowisko pracy Kierownika Gminnej Biblioteki Publicznej w Łącku
Treść
Łącko, 22.02.2007r.
WÓJT GMINY ŁĄCKO
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Kierownika Gminnej Biblioteki Publicznej w Łącku
1.Wymagania niezbędne:
a. Wykształcenie wyższe bibliotekarskie.
b. Posiadanie co najmniej 2 letniego stażu pracy..
c. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
d. Ogólna znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem biblioteki publicznej.
e. Znajomość obsługi komputera.
f. Dobry stan zdrowia.
g. Nieposzlakowana opinia, dobra prezencja, wysoka kultura osobista.
2.Wymagania dodatkowe:
a . Dobra znajomość co najmniej jednego języka obcego.
b. Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów.
c. Znajomość przepisów dotyczących zasad organizacji i funkcjonowania
jednostek samorządu terytorialnego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a. Kierowanie działalnością Gminnej Biblioteki Publicznej w Łącku oraz trzema jej filiami w : Jazowsku, Obidzy i Woli Kosnowej.
b. Kierowanie podległymi pracownikami .
c. Współdziałanie z instytucjami realizującymi zadania z zakresu kultury.
d. Realizowanie celów wynikających ze Statutu Gminnej Biblioteki Publicznej w Łącku.
e. Organizowanie form pracy z czytelnikiem , służących popularyzowaniu książki, nauki zaświadczeń czytelnictwa.
f. Obsługa czytelników, udostępnianie zbiorów bibliotecznych.
4.Wymagane dokumenty:
a. Życiorys ( CV )
b. List motywacyjny
c. Dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub
zaświadczenie o stanie odbytych studiów )
d. Kwestionariusz osobowy
e. Zaświadczenie o niekaralności
f. Kserokopie świadectw pracy
g. Zaświadczenie o stanie zdrowia
h. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną na adres gmina @lacko.iap.pl ( w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko” w terminie do dnia 9 marca 2007r. nie później niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP. Dokumenty które wpłyną do Urzędu Gminy Łącko po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:// WWW.wrotamalopolski.pl//rottBIP/BIP w Malopolsce/gminy/root lacko/Wprowadzenie
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych ( DzU z 2002r. nr 101, poz.926 ) oraz ustawą z 22.03.1990 o pracownikach samorządowych ( DzU z 2001r. nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
Łącko, 20.03.2007r.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
W KONKURSIE
na wolne stanowisko Kierownika Gminnej Biblioteki
Publicznej w Łącku
Wójt Gminy Łącko informuje, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
Lp. imię i nazwisko miejsce zamieszkania
1 Katarzyna Gorczowska zam. Zagorzyn
2. Halina Piętka zam. Gołkowice Dolne
3. Wioletta Gałysa zam. Łącko
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNIKA GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W ŁĄCKU
Urząd Gminy w Łącku informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko Kierownika Gminnej Biblioteki Publicznej w Łącku została wybrana Pani mgr Katarzyna Gorczowska
zam. Zagorzyn.
Uzasadnienie dokonanego wyboru :
Do postępowania kwalifikacyjnego w dniu 28 marca 2007r. przystąpiło trzech kandydatów.
Po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego ( test + rozmowa kwalifikacyjna ) uznano że, że w/w kandydat spełnia kryteria umożliwiające zatrudnienie na stanowisku Kierownika Gminnej Biblioteki Publicznej w Łącku .
Łącko, 29 marzec 2007r.
Autor: mb