Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Nabór na wolne stanowisko pracy ds. inwestycji i remontów

Treść


WÓJT GMINY ŁĄCKO
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. inwestycji i remontów




1.Wymagania niezbędne:

a. Wykształcenie wyższe techniczne.
b. Znajomość obowiązującego stanu prawnego w zakresie realizowanych zadań na w/w stanowisku .
c. Dobra znajomość obsługi komputera.
d. Umiejętność pracy w zespole.

2.Wymagania dodatkowe:

a . Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw
publicznych.
b. Doświadczenie zawodowe.
c. Znajomość przepisów dotyczących zasad organizacji i funkcjonowania
jednostek samorządu terytorialnego.
d. Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych , prawo budowlane
oraz innych aktów prawnych dotyczących inwestycji i remontów.
e. Nieposzlakowana opinia .
f. Znajomość co najmniej jednego języka obcego.
g. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a. Organizowanie procesów budowy poprzez zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbioru robót budowlanych.
b. Ustalanie programów i kierunków prowadzenia inwestycji i remontów oraz programów rozwoju infrastruktury technicznej w gminie.
c. Prowadzenie Rejestru CPV
d. Tworzenie wieloletnich, rocznych i bieżących planów w zakresie inwestycji i remontów w uzgodnieniu z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi.
e. Współudział przy przygotowywaniu i zawieraniu umów o prace projektowe, wykonawstwa, sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
f. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie doradztwa fachowego oraz celowości realizacji podejmowanych przedsięwzięć.

4.Wymagane dokumenty:
a. Życiorys ( CV )
b. List motywacyjny
c. Dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub
zaświadczenie o stanie odbytych studiów )
d. Kwestionariusz osobowy
e. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.


Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną na adres gmina @lacko.iap.pl ( w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko” w terminie do dnia 30 listopada 2006r.nie później niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP. Dokumenty które wpłyną do Urzędu Gminy Łącko po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:// WWW.wrotamalopolski.pl//rottBIP/BIP w Malopolsce/gminy/root lacko/Wprowadzenie

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych ( DzU z 2002r. nr 101, poz.926 ) oraz ustawą z 22.03.1990 o pracownikach samorządowych ( DzU z 2001r. nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).




Autor: mb