NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY D/S ROLNICTWA I OCHRONY PRZECIWPOWODZIOWEJ
Treść
WÓJT GMINY ŁĄCKO
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. rolnictwa i ochrony przeciwpowodziowej w Urzędzie Gminy Łącko
1.Wymagania niezbędne:
a. Wykształcenie wyższe rolnicze.
b. Znajomość obowiązującego stanu prawnego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku ds. rolnictwa i ochrony przeciwpowodziowej .
c. Dobra znajomość obsługi komputera.
d. Umiejętność pracy w zespole.
2.Wymagania dodatkowe:
a . Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw
publicznych.
b. Nieposzlakowana opinia
c. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki rolnej
- produkcja roślinna i jej ochrona,
- produkcja zwierzęca ,
- koordynacja obrotu materiałem hodowlanym zwierząt – kontrolowany rozród,
- organizacja profilaktyki weterynaryjnej oraz współdziałanie w zwalczaniu chorób zwierząt,
- zwalczanie skutków klęsk żywiołowych w rolnictwie,
- współpraca ze służbami doradztwa rolniczego, Izbami Rolniczymi oraz Regionalnymi Oddziałami Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i Agencji Rynku Rolnego,
b. Prowadzenie spraw z zakresu leśnictwa
- gospodarka leśna i ochrona lasów,
- współdziałanie i nadzór nad kołami łowieckimi,
- ochrona przyrody,
- nadzór nad lasami komunalnymi,
- realizacja przepisów dot. przeznaczania gruntów rolnych do zalesiania,
- wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew lub krzewów z terenów nieruchomości.
c. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodnej
- ochrona wód i wydawanie pozwoleń na korzystanie z wód,
- nadzór nad spółkami wodnymi.
d. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpowodziowej
- opracowanie i prowadzenie dokumentacji Gminnego Komitetu Przeciwpowodziowego,
- organizowanie drużyn powodziowych,
- zobowiązanie do prowadzenia prac zabezpieczających przed powodzią, ewakuacja ludności,
- sporządzanie harmonogramu działań na wypadek zagrożenia powodziowego oraz prowadzenie akcji przeciwpowodziowej.
e. Organizacja spisów rolnych.
4.Wymagane dokumenty:
a. Życiorys ( CV )
b. List motywacyjny
c. Dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub
zaświadczenie o stanie odbytych studiów )
d. Kwestionariusz osobowy
e. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną na adres gmina @lacko.iap.pl ( w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko” w terminie do dnia 20 marca 2006r. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Łącko po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:// WWW.wrotamalopolski.pl//rottBIP/BIP w Malopolsce/gminy/root lacko/Wprowadzenie
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych ( DzU z 2002r. nr 101, poz.926 ) oraz ustawą z 22.03.1990 o pracownikach samorządowych ( DzU z 2001r. nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
Łącko, dnia 28.03.2006r.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
W KONKURSIE
na wolne stanowisko urzędnicze ds. rolnictwa i
ochrony przeciwpowodziowej
Wójt Gminy Łącko informuje, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
Lp. imię i nazwisko miejsce zamieszkania
1. Biel Daniel zam. Jazowsko
2 . Kałuzińska Renata zam.Maszkowice
3. Kuziel Ewa zam. Kamienica
Autor: MB