NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY d/s księgowości budżetowej
Treść
WÓJT GMINY ŁĄCKO
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. księgowości budżetowej
1.Wymagania niezbędne:
a. Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
b. Znajomość obowiązującego stanu prawnego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku ds. księgowości budżetowej.
c. Dobra znajomość obsługi komputera.
d. Umiejętność pracy w zespole.
2.Wymagania dodatkowe:
a . Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw
publicznych.
b. Doświadczenie zawodowe.
c. Znajomość przepisów dotyczących zasad organizacji i funkcjonowania
jednostek samorządu terytorialnego.
d. Znajomość ustawy o finansach publicznych , ustawy o rachunkowości
oraz innych aktów prawnych dotyczących gospodarki finansowej.
e. Nieposzlakowana opinia .
f. Znajomość co najmniej jednego języka obcego.
g. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie gospodarki
majątkowej ( środki trwałe, materiały ).
b. Sprawy związane z inwentaryzacją majątku Gminy.
c. Prowadzenie spraw z zakresu planowania dochodów i wydatków
Urzędu Gminy.
d. Sporządzanie przelewów dot. zapłaty faktur.
e. Wykonywanie innych czynności wyznaczonych przez Skarbnika Gminy.
4.Wymagane dokumenty:
a. Życiorys ( CV )
b. List motywacyjny
c. Dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub
zaświadczenie o stanie odbytych studiów )
d. Kwestionariusz osobowy
e. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną na adres gmina @lacko.iap.pl ( w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko” w terminie do dnia 25 lipca 2006r.nie później niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP. Dokumenty które wpłyną do Urzędu Gminy Łącko po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:// WWW.wrotamalopolski.pl//rottBIP/BIP w Malopolsce/gminy/root lacko/Wprowadzenie
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych ( DzU z 2002r. nr 101, poz.926 ) oraz ustawą z 22.03.1990 o pracownikach samorządowych ( DzU z 2001r. nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Urząd Gminy w Łącku informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy w Łącku została wybrana Pani Urszula Dybiec zam. Łącko.
Uzasadnienie dokonanego wyboru :
Do postępowania kwalifikacyjnego w dniu 6 września 2006r. przystąpiło osiem kandydatów. Jedna osoba zrezygnowała z dalszego postępowania kwalifikacyjnego.
Po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego ( test + rozmowa kwalifikacyjna ) uznano, że w/w kandydat spełnia kryteria umożliwiające zatrudnienie na stanowisku ds. księgowości budżetowej.
Łącko, 8 września 2006r.
Autor: MB